Klicni center je izboljšal podporo strankam

Nekaj časa nazaj, mi je bil postavljen izziv, da naredim nekaj, da bom lahko našim strankam, našega podjetja, lahko nudil boljšo podporo. To pa je za vsako podjetje zelo pomembno, ter mi je zato bila ta naloga tudi podana, sploh pa zaradi tega, ker je število klicev, ki je naslovilo naše podjejte, preseglo našo trenutno, oziroma tedanjo zmogljivost. 

Klicni center je izboljšal podporo strankam

Tako pa sem se tega problema najprej lotil, da sem premislil, kaj pravzaprav potrebujemo. To pa je bil kakšen sistem, ali pa ekipa, ki bi skrbela specifično za vse klice, ki naslovijo naše podjetje. Zato pa mi je na misel hitro prišla rešitev, ki bi temu problemu ustrezala in sicer, to je bil klicni center. Tako pa sem imel idejo, da bi se najelo ekipo, katere ključna naloga bi bila samo ta, da bi sprejemala vse klice, ki bi naslovili naše podjetje, kar pa bi bili večinoma klici strank, katere potrebujejo kakšno pomoč, pri naših storitvah, ali pa imajo kakšna vprašanja glede naših ponudb.

Zato pa sem to idejo, torej da se vzpostavi klicni center, predlagal mojemu šefu. Ta pa je bil nad to idejo zelo zadovoljen, ter jo je podprl, tako da sem kar lahko najel kakšno tako ekipo. Nato pa je bilo potrebno poskrbeti za to, da bo klicni center imel vso potrebno znanje in pa informacije o naših ponudbah in storitvah. Zato pa je bilo tukaj potrebno primerno usposabljanje, katerega pa sem nato organiziral in izvedel.

Ko pa je bil klicni center vzpostavljen, pa je naše podjetje od tega imelo res kar nekaj prednosti. Sprva so bile stranke veliko bolj zadovoljne z nudenjem podpore, ter pri temu, da je bila naša linija podjejta vedno na voljo, za kar pa sem poskrbel tudi z uvedbo primernega sistema. Nato pa je to tudi vodilo v to, da smo začeli imeti čedalje več strank, kar pa je bilo seveda zelo profitno.